L’edició en paper del setmanari obre la portada i la secció de Terres de l’Ebre amb una radiografia de les previsions sobre la imminent entrada en funcionament de la doble via entre Vandellòs i Tarragona al corredor mediterrani, que teòricament ha de millorar els temps de viatge i les freqüències. Tortosa i L’Aldea guanyaran fins a més de mitja hora en els serveis semidirectes a Barcelona i tindran dos serveis més per sentit envers la capital catalana, però la relació amb Tarragona empitjora i Tortosa es queda sense opcions de ser la capçalera d’un sistema de rodalies Tarragona-Ebre. L’Ampolla i l’Ametlla perdran freqüències tant cap a Barcelona com cap a Tarragona i no es podrà viatjar des de cap estació ebrenca a Cambrils ciutat, Salou o Port Aventura, ja que el tram de l’R16 de la Costa Daurada quedarà en desús i previsiblement serà desmantellat. La plataforma Trens Dignes lamenta que el govern no haja negociat amb el territori.
Tots els detalls sobre el debat plantejat, al periòdic en paper.