L'esperada doble via al corredor mediterrani perjudicarà el trànsit local

Tortosa i l'Aldea guanyaran temps i dos serveis per sentit envers Barcelona, però l'Ampolla i L'Atmella perdran freqüències.

Terres de l'Ebre, Tortosa

Una imatge d'un tren entrant o sortint de l'estació de Tortosa
Una imatge d'un tren entrant o sortint de l'estació de Tortosa | Núria Caro

L'edició en paper del setmanari obre la portada i la secció de Terres de l'Ebre amb una radiografia de les previsions sobre la imminent entrada en funcionament de la doble via entre Vandellòs i Tarragona al corredor mediterrani, que teòricament ha de millorar els temps de viatge i les freqüències. Tortosa i L'Aldea guanyaran fins a més de mitja hora en els serveis semidirectes a Barcelona i tindran dos serveis més per sentit envers la capital catalana, però la relació amb Tarragona empitjora i Tortosa es queda sense opcions de ser la capçalera d'un sistema de rodalies Tarragona-Ebre. L'Ampolla i l'Ametlla perdran freqüències tant cap a Barcelona com cap a Tarragona i no es podrà viatjar des de cap estació ebrenca a Cambrils ciutat, Salou o Port Aventura, ja que el tram de l'R16 de la Costa Daurada quedarà en desús i previsiblement serà desmantellat. La plataforma Trens Dignes lamenta que el govern no haja negociat amb el territori. 

 

Tots els detalls sobre el debat plantejat, al periòdic en paper.

 

 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article