Els productes locals de la Sénia a la xarxa i aviat la Ràpita i Deltebre

L'espai ja està disponible al web https://delasenia.shop/

Terres de l'Ebre

Lídia Ferré de la xarcuteria Casa Lídia, de la Sénia, amb un lot de productes preparat per a enviar.
Lídia Ferré de la xarcuteria Casa Lídia, de la Sénia, amb un lot de productes preparat per a enviar. | M.P.

Una plataforma en línia on trobar tots els productes, de qualsevol sector, que oferixen els comerciants d'un municipi i, amb dos clics, poder comprar i rebre-ho a casa o passar a buscar-ho a la botiga. Així és el ‘Market Place’, iniciativa que ha creat l'empresa Pymeralia i que els botiguers de la Sénia ja han estrenat.

D'aquí a un temps també es crearan la seua pròpia plataforma els botiguers de Sant Carles de la Ràpita i Deltebre. Jordi Zaragoza, director de l'empresa de màrqueting Pymeralia, també ha anunciat que s'està estudiant la implantació a altres municipis d'arreu de Catalunya.


A la nova plataforma es poden trobar des de productes de xarcuteria casolans fins a roba, sabates, joies, decoració de la llar o productes per a mascotes. Hi ha l'opció de comprar al moment amb targeta de crèdit o a reemborsament. L'àmbit de l'enviament és nacional. Al web, cada producte s'exposa amb una sèrie de fotografies i descripcions detallades. D'altra banda, els consumidors hi podran aportar la seua valoració. Els productes es podran consultar des de catàleg del web mitjançant el buscador per productes o per botigues. La plataforma també és una bona opció per a aquells clients que tasten productes locals al municipi in situ i que després volen repetir quan ja no són a la localitat.


En el cas de la Sénia, per ara hi ha deu comerços adherits, però la voluntat és que tots els botiguers que conformen la Federació de Comerç de la Sénia, una cinquantena, s'unixquen. L'espai ja està disponible al web https://delasenia.shop/

“Molts petits comerços no tenen la capacitat de tenir una pàgina web pròpia on fer la venda en línia”, explica Marta Llorach, tècnica de la consultoria de màrqueting Pymeralia, “de forma que el projecte oferix en un mateix espai tots els productes, dividits en departaments”. És, així doncs, com un mini Amazon però amb la característica de ser tot productes locals i dels comerços del municipi.

La presidenta de la Federació de Comerç de la Sénia, Araceli Michavila, explica que la iniciativa era més assequible si es portava a terme de forma conjunta entre tots els comerciants. “És un projecte pioner a tot Catalunya i portem treballant-hi un any. Ens fa molta il·lusió”, ha valorat. La presidenta detalla que, a més a més, els botiguers han rebut cursets de formació per tal d'introduir-se al món digital i a les xarxes socials i informar-se de les possibilitats que s'obren amb la nova plataforma.


L'alcalde de la Sénia, Joan Moisés, ha posat en valor l'empenta i iniciativa de la Federació de Comerç de la Sénia. “Tenim una federació comercial molt dinàmica, que proposa i porta a terme molts projectes com també la ShoppingNight”, ha valorat Joan Moisés, que va afegir: “Per a nosaltres és un orgull presentar esta plataforma, que és pionera, i des de l'Ajuntament donem total suport a la iniciativa”. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article