La Policia Local d'Amposta fitxarà ‘influencers’ per a campanyes de prevenció

La Policia Local ha contactat ja amb Dulceida per a establir esta col·laboració

Terres de l'Ebre, Edició Paper Setmanari l'Ebre

La Policia Local d'Amposta fitxarà ‘influencers’ per a campanyes de prevenció
La Policia Local d'Amposta fitxarà ‘influencers’ per a campanyes de prevenció

Amb 2,7 milions de seguidors a Instagram, Dulceida és una de les ‘influencers’ de moda i la Policia Local d’Amposta ha contactat amb ella perquè puga ser la protagonista d’una campanya de prevenció del consum de substàncies estupefaents i consum responsable d’alcohol.

La campanya, encara en una fase embrionària, vol connectar amb l’anomenada Generació Z, els adolescents i joves menors de 20 anys que han crescut en un entorn completament digital. “És un sector poblacional, el dels jóvens d’entre 18 i 20 anys que als cossos de seguretat ens costa arribar”, ha assegurat el cap de la Policia Local, Josep Massana. “Se’ns va acudir d’utilitzar els ‘influencers’, persones amb milions de seguidors, per a fer arribar estos missatges de prevenció a tot este sector de la població on les actuacions tradicionals dels cossos policials no són efectius”, diu Massana.

 

La Policia Local ha contactat ja amb Dulceida per a establir esta col·laboració “i esperem que es puga materialitzar”.

 

Es tracta d’una mesura pionera i Amposta es convertiria en el primer cos policial a l’Estat espanyol a utilitzar la imatge dels influencers per a campanyes de prevenció. “No hi ha cap altre precedent”, assegura Massana , que defensa que “una policia del segle XXI ha d’estar a les xarxes socials”. De fet la policia ampostina disposa d’un compte a Twitter i un perfil a Facebook.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article