HomeSense categoriaDes que va entrar en vigor el vet als camions no hi...

Des que va entrar en vigor el vet als camions no hi ha hagut cap accident mortal a l’N-340

El Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre van ser la demarcació amb un major increment d’accidents mortals en trams interurbans el 2018: de 23 sinistres a 39 en relació amb el 2017, segons les dades del Servei Català de Trànsit.

El nombre de víctimes mortals va pujar d’un 52%, de 29 morts a 44, 14 dels quals es van registrar a l’N-340. Ara bé, tots ells en 13 accidents succeïts abans que al setembre entrés en vigor el desviament obligatori de camions per l’AP-7 per als trams ebrenc i penedesenc. Des d’aleshores, no hi ha hagut cap mort. En el tram ebrenc, va haver-hi cinc víctimes mortals fins al setembre, i cap després. Tot just este dilluns es va haver de tallar durant unes hores la carretera en sentit nord a l’alçada de l’Ampolla per la col·lisió entre dos vehicles. 

Tot i el descens indiscutible de la sinistralitat, la mesura no acaba de convèncer ni transportistes ni tampoc la plataforma AP-7 Gratuïta Ja!, que el passat cap de setmana va reprendre els talls setmanals a l’N-340 per a demanar l’alliberament sense condicions, i sense esperar a la fi de la concessió a finals d’enguany, de l’autopista. Membres del grup van fer dissabte, a l’Ametlla de Mar, el tall número 220 en quatre anys de lluita. Celebren que en 11 mesos s’acaba la concessió i sobretot mantenen la lluita perquè no volen les onze rotondes previstes al pas de l’N-340 per les Terres de l’Ebre.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

7 + 2 =

Últimes notícies